Bagarstugan

Hej 

Sitter och tar en morgon fika på bagarstugan i Västerhaninge 

Den obligatoriska chokladen och morgon  frallan 🍪

(null)

(null)

(null)

I dag är det jobb till 17 och sen Kp uppdrag så
Det blir en sen kväll . 

Efter det bör jag nog handla hem lite mat men om jag är för seg så tar jag det mest akuta 
( cola zero ) 🤣🤣🤣🤣

I morgon ska vi till Barkarby outlet och Ikea 
Sen ska vi hem och pyssla i hemmet med det som vi inte fått gjort än !

Bla. Hall lampa , hyllplan etc. 

Henning ska putsa fönster och jag ska städa lite samtidigt som vi ska festa till lite med lite fredags drinkar och mysik 🍹 sen ska jag spöa honom i poker ♣️ 

Min brorsdotter Tuva tog ju examen i somras , hon har pluggat språk , bla. Franska 

Hon och 2 kompisar har åkt till Frankrike på obestämd tid . 

Dom har varit på franska rivieran ett tag nu och levt loppan men nu har har alla 3 fått jobb i franska alperna på en restaurang till mars
 ( tror jag ) säsongsarbete 

Kul för dom , vem vet 
Hon kanske aldrig kommer hem igen om hon förälskar sig i landet eller i någon kille 💙

(null)

 Lycka till på nya jobbet Tuva ♥️


Nu måste jag kila vidare // Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0