Dagarna går


Hej , redan torsdag….

Veckorna springer i väg 

Jag jobbar 2 v till sen ska jag vara ledig i 4 dagar sen har jag 14  arbetsdagar kvar innan jag går på 12 dagars ledighet / hur härligt 🌲🎁

En väldigt bra jobb vecka ! 

 i går ringde Kalle  från skolan . Han var i skolan  (Sthlm ) och ville komma hem och sova och äta äppelpaj 

Självklart ……..🥰
Jag blir så glad när han vill komma hem . 

Allt var toppen med han och Elin . 

Kalle stormtrivs i skolan och han hade en inlämning häromveckan , uppgiften var att skapa en egen hemsida. 
( digital marknadsföring)
Han sa att det kändes bra ! 

I mars ska kalle ut på sin första praktik . 

Jag har inte umgåtts med Max och Sandra och barnbarnen på evigheter då alla varit sjuka i omgångar. Nu är Linton sjuk med feber, kräkningar och hosta 🤧 

Hoppas dom är friska tills på söndag för då tänkte vi ha lite farsdag tårta . 

På lördag kommer Elin och Kalle hem igen och sover här // myyyyys 💓

(null)

   Asså bachelor.   Sebastian fick sin Ida 
Bra där 😍
Men Simon Simon …..  varför valde du inte Matilda 
Jag vart besviken 😊😡

(null)

 Äppelpaj 
Henning skakade äpplen 🍏 och Kalle gjorde smuldegen och jag vispade vaniljsås.

  (null)


   Alla var  trötta efter jobb och skola . 

(null)

 Fika / varm choklad på mitt favvohak bagarstugan i VH  i veckan 

(null)

I kväll när jag kom hem hade H gjort världens godaste omelett med bacon , han hade även satt upp våra istappar på balkongen . 
Jättefint ……

Min kropp har fått spelet så jag försöker hitta en läkartid, jag är så jävla trött på BB vc så jag listade om mig i går till en vc närmare Årsta . 

Jag pratade med domi dag men dom hade 4-5 veckors väntetid..

Jag orkar inte skriva alla fel på min kropp just nu , värk . Leder , nacken , extremt trött och just nu är mitt vänster öga fuckt 
Sen är listan längre än så .
Det är iskallt i ögat och sår nedanför ögat och det värker 

(null)

 Det är skit med tanten // 

Nu ska jag lägga mig 
God natt // Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0