Farsdag / söndag

God morgon 

Min morgon klient avbokade så jag har tid att skriva lite . 

Farsdag var dunder , vi hade Max, Sandra och barnen här . 
Bus & lek . Tårta & kaffe 

(null)

 Busade med min tok tjej igen 
Jag har längtat massor efter Linton och Olivia 

Dom kommer på Fredag igen för då ska vi julpynta ….

(null)


 White lady 

(null)

  Pyssel är Olivias grej , Linton sover i hallen 


Jag är så otroligt tacksam för Henning , världens bästa pappa , man , svärfar och farfar 

(null)
 
   Linton & Max 

(null)

(null)

    Älskade söta gulliga Linton 

(null)

Dessa 2 alltså …  dom älskar varandra 
Lillo och farfar 


(null)

     Kalle & pappa 

(null)

 Olivia & Max ❤️❤️❤️❤️


Mina älskade Henning & Max , grattis på
Farsdag 


När dom åkt hem så ställde jag mig i köket , jag gjorde ett nytt recept 
Herrgårdskassler 

Se recept 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Det vart gott . 

På kvällen tittade vi på 2 avsnitt av yellowstone , säsong 4 
Det är såååååå bra 👍 

Jag önskar er en fin måndag - nu ska jag jobba vidare . 

// Love Maria 💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0