Helg innehållande allt .

Hej 

Söndag redan ! 

En super helg 

Mys, städ och fix hemma , shopping och Ikea i Barkarby, jobb , kärlek och fest 🥂

i dag har vi Storhandlat på Bea och griljerat den första julskinkan (1:a advent )

Vi har putsat fönster , städat lite extra , köpt ny hall lampa och knivställ till köket . Vi hade ett knivställ på bänken men det tog massa onödig plats 

Här kommer en bildbomb 

(null)

(null)

  Före ♥️

  Efter ♥️

(null)

(null)

 Knivställ ✅ 


(null)

 Min bästa ❤️ fixar och donar 

(null)


(null)

Shopping , H köpte 2 tröjor på Gant och jag köpte skor 

(null)


(null)

(null)
 
 Handling och den 1:a jul skinkan 

I kväll blir det julskinka till middag .

Just nu är grabbarna på fotboll 
Och jag har precis duschat 

(null)

(null)

(null)

(null)


 Olivia skulle ha varit här när grabbarna var på fotboll men Sandra ringde och sa att hon och Olivia var bjudna till mormor (Sandra mamma ) på mini jul då dom inte kommer fira ihop på julafton 🌲
Tråkigt men kul för dom .
  (null)

(null)

(null)

(null)

   Mina fina killar / älskar er 

I morgon måndag kommer Kalle hem , jag längtar …..


Hoppas ni har haft en bra helg 

Love Maria 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0