Lördag morgon

Hallojsan 

Vid 10.30 i dag så hade vi avklarat dagens måsten 😄

Vi hade fixat nere i källaren 
Burit upp julsakerna i lägenheten 
Lagt vinterdäck i bilen 
Städat 
Tvättat 
Tagit upp fönsterputsnings saker inför nästa helg . 
Vid 7.30 åkte vi till Haninge och Ica maxi 

Vi bytte däcken på däckskiftarna 

(null)

  Det tog knappt 7 minuter 😂😂


 Vi veckohandlade på maxi och sen åkte vi hem , vi la tillbaka sommar däcken i källaren , sen vi plockade upp några vinterjackor . 

Nu har vi duschat och kollat 2 avsnitt på vår serie .

I dag har vi inga planer 🙏 skönt 

I går hade jag en dag med brorsan , vi åkte till mamma och hängde med henne . 

Vi hjälpte henne med posten sen åkte vi till apotek och hämtade massa nya mediciner , vi handlade och köpte lite extra gott till henne och sen köpte vi med oss lunch och åt med mamma . 

Jag hjälpte henne med medicin dosetten och skrev en del papper som jag postat i dag . 


(null)

(null)


 Fina skruttiga Zappa . ❤️

(null)

(null)

Kenneth hjälpte mamma med en ankät ang hennes fraktur .

När jag kom hem på kvällen så hade H gjort jättefint här hemma . Han hade hängt tvätt , tänt ljus och gjort jättegoda matiga smörgåsar till middag. 
Lyx 

(null)

(null)

Grekiskt lantbröd, chipotle mayo, kyckling , salami , grönsaker och rödlök 
Så himla smarrigt 



Jag jobbade en stund på kvällen  men efter det så tittade vi på film 

Jungel cruise 

(null)

    Den gick att titta på men lite fånig 🤪 

I morgon är det fars dag och barnen kommer hit . 

Längtar ❤️❤️❤️❤️

Må bäst 
Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0