Sköna söndag

Vilodag , jag är inte på topp ….

 

lite nytta har jag gjort ändå ! 

Lagat mat , gjort matlådor och duschat . 

vi har legat i soffan och tittat på serier i stort sett hela dagen .

(null)

  Det vart enchiladas till middag och 2 matlådor  
sen vart det 2 mat lådor med köttbullar och korv som vi hade kvar i kylskåpet.



(null)

(null)

 I dag har jag slagit in årets första julklapp men vi har ingen gran än att lägga paketet under 😂😂😂😂  Det kommer . 

(null)

Jag hade egentligen 2 paket ( julklappar ) 
men H fick öppna en i går kväll 😀

Jag vill jul pynta senast den 21:a här hemma 
 nu längtar jag efter julbelysningen i mörkret !

tror även jag vill ha nya jul  lampor ute på balkongen också . 

Uppdatering / under kvällen beställde jag droppande istappar från Clas Olsson 
Att ha på balkongen 

(null)


Det kommer bli fint , man kan välja på droppande eller fast sken 


 Nu ska jag sms mina måndags klienter 

Go kväll och god natt  // Maria 😍










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0