Succession

Hej 

Tisdag redan , dagen började med personalmöte i 2 timmar , mycket snack och skratt .  Tjejerna i vår grupp ( vi är 6 st ) är lite tokiga med skön humor . 
Högt och lågt 

Efter mötet vart det klienter och sen en sväng till snap och Ica maxi 

Jag är såld på piadine på restaurang snap 
Så himla gott 
Lunch 

Min favorit är med kyckling 

(null)

(null)

  Mmmmmmm

Jag tänkte tipsa om serien vi följer nu på 
HBO Max 

Succession - Följd 

Den är så speciell och bra . 

Super coola karaktärer , alla är skruvade på sitt sätt 
En dysfunktionell rik familj i media branschen 

(null)

Mest stressad är jag på mannen längst bak på bilden , ni som sett den förstår !!!!! 

Jag Är inte så förtjust i honom men de andra är sjuka , elaka och roliga på sitt sätt . 

😁 Klart sevärd 

Pratat med mamma varje dag , allt börjar ta form .

Hon är färdigbehandlad och tränar lite , alla hennes hjälpmedel har kommit , hon har fått hjälp av en biståndshandläggare med trygg hemgång , nu väntar mamma på lite papper som ska skrivas på sen lutar det åt hemgång på torsdag eller fredag . 
Hon längtar hem till Ludde .

Vi pratade en del i dag kring känslan för hemtjänst mm, jag frågade om hon tycker det känns jobbigt men hon var  fine med känslan så det känns bra . 😍
 Vi pratade lite om den ångest hon kände när hon låg på golvet i 22 timmar utan att kunna larma eller rädslan att inte bli hittad 😒

( vem som helst hade nog känt ångest då ) 

nya trygghetslarmet ska sättas på armen direkt när hon kliver innanför dörrarna . 

Hon har inte haft larm tidigare så det känns bra att hon kan larma om det behövs . 

Fortsättning följer . 


Jag har tömt min balkong i dag förutom balkonglådor!  Jag ska sätta säckar över stolarna och jag har tagit undan mattan och bordet . 
Tanken är att vi ska lägga klickgolv där till våren och kanske platsbygga en liten soffa. 

(null)

 I morgon ska jag sätta upp nya ljusslingan 

Nu ska jag borsta tänderna och krypa i säng 
Jag ska åka kl 6.30 i morgon bitti 

Love Maria 🥰


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0