Torsdag redan

Hej 👋 

Sitter i soffan och är seg .   Jobb och Kp uppdrag i dag , efter jobbet så handlade jag och sen hem och lagade köttbullar till middag 

Min mamma är opererad och flyttad till ett annat sjukhus för rehab 

Dom vill skicka hem henne redan på tisdag men hon kan inte kliva upp ur sängen själv eller gå på toa själv än . 

Hon är livrädd för hemgång och man känner sig lite hjälplös härifrån 

Dom har en grupp som jobbar med trygg hemgång och vi kommer ha ett möte inom några dagar om för att hon ska få den hjälp hon behöver 

Larm , hjälpmedel och hemtjänst i början .
Mycket att rodda i . 

Stackars morsan …… 

Hon har ont och är nedstämd och hon längtar efter Ludde såklart . 

Syrran skulle försöka åka dit i helgen och hälsa på och fixa lite i hennes lägenhet inför hennes hemgång 

Vi får dela upp oss , jag kom ju hem från mamma för 6 dagar sen . 

Annars är allt som vanligt , har kp uppdrag i morgon också , då blir det bio -  vi ska se nya Bond filmen 😀 

Sen hoppas jag på lite återhämtning i helgen 


 Love Maria ♥️♥️♥️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0