Veckan som var ….

Hej blogg vänner ♥️

Jag såg nu att jag inte bloggat sen i måndags 

Veckan har löpt på i vanlig ordning ,  jobb , kp , samtal med mamma ( hon är nere och har ont)  svårt att peppa henne . 

Handling , träffat Pamela , varit på rusta och köpte ett par röda julgardiner. 

(null)
 
Jul pyntat och bytt gardiner 
( H ska putsa fönster nästa helg ) 

Jag satte upp mina köks julgardiner med domherrar på . 
Jag tycker dom är söta men det är mycket högre i tak här i Årsta än i lgh i Haninge så gardinerna vart alldeles för korta 

Ja ja  vad gör det om 1000 år 😂😂😂 det får se lite tokigt ut i år så köper jag nya nästa år .


Alltid mysigt med jul belysning 🌲

I går fredag så hade vi barnen , det blev den årliga pynta granen kvällen . 

Massa godis & fika 
Julmusik 
Bästa Farfar klär granen med barnen och jag sitter bredvid och skrattar , filmar och njuter 

Detta är Olivias 3:e år som vi pyntar med  henne och Lintons första jul . 
Tradition🙏🙏🙏

Dom tycker det är jättekul att klä den , 
vi låter dom hänga kulorna som dom vill så granen blir väldigt lattjo. Men det är deras gran / Love it 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Slingan på spegeln är Lintons favorit . 
Han stod och tittade på den länge , den byter färger 

(null)

(null)


Direkt efter vi pyntat så ville ungarna pyssla 

Sagt och gjort ….. det går undan i svängarna 

(null)

(null)

   Vi pratade kring bordet , försökte göra friends halsband ( svårt ) och vi ritade . 

 När vi var klara med det så åt vi pannkaka och bytte till pyjamas innan vi satte oss i soffan och tittade på shrek 

Vid 20.30 somnade barnen och farfar H , jag somnade vid 22.30 tiden . 

Kl 6 i morse väckte Olivia mig men världens puss kalas . 
Det är så mysigt när hon kryper upp och säger att hon älskar mig världsta mycket och att hon vill hålla min hand . ❤️
Linton var också kramig ❤️❤️❤️

(null)

 God natt  våra små nissar 🧑🏻‍🎄🧑🏻‍🎄

Jag lämnade barnen på fm sen åkte jag och veckohandlade på maxi . 

I kväll blir det en lugn kväll med god mat .

Jag ska försöka fota kvälls stämningen med julsakerna i kväll 

Va rädda om varandra 
Love Maria 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0