21.23

Vart tog fredagen vägen ? 

En mysig dag . 

Besök av Pamela med frukost mys och massa surr . 💕💕💕💕💕

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Tack för blomman och tack för att du finns 🌸

Vi har tagit det lugnt hela dagen , mys , god middag och tv .

Vi har sett en sån bra film ( dansk ) 

En av dom Bättre jag sett på länge . Vilka karaktärer och vilket bra budskap . Jag älskade Otto och Lennart . 
( se den ) 

Jag jobbar ju med personer med  högfungerande Asperger och autism så jag kände igen mycket ur filmen . 

Man kan vara hur smart som helst på ett visst ämne eller siffror och mönster men man vet inte hur man tex. Slänger sopor .
Nördar med väldigt goda hjärtan  ♥️ 

Jag skrattade gott och grät en skvätt !!!!
budskapet var grymt 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Rättfärdighetens ryttare 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Filmen gick rakt in i hjärtat 😃

Jag älskar att jobba inom autismspektrat 
Mina klienter är grymma på många många sätt 👍 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0