22/10

Herregud hörni 

 
Veckorna Swishar förbi . 

En superbra vecka ,

I morse vaknade jag 4.15 så jag åkte till kontoret kl 6 och jobbade lite , skrev in lite uppgifter i nya Lifecare. 

Jag har endast 3 klienter kvar att föra in i journalsystemet så jag har jobbat på bra men dom 3 som är kvar är inte klara hos handläggaren än så jag väntar på klartecken  från dom så jag kan göra klart allt  ✅ 

Det känns jävulskt bra 👍 

(null)

  Mitt kontor 

I går kom älskade Kalle hem , han hade varit i skolan på ett grupparbete och sen jobbade han lite med draperierna på akuten på Södersjukhuset . 

Han åt middag här hemma , vi satt och surrade på kvällen , han sov över och i dag när jag kom hem från jobbet så köpte jag med mig färska frallor så vi åt en sen frukost ihop innan jag körde honom till T-centralen 

(null)

(null)

(null)

 Så himla mysigt att få krama om honom och ta igen lite snack ♥️♥️♥️ vår fina Kalle 

Han och Elin har det fint , båda pluggar och trivs i Uppsala . 

Vi pratade lite om hur Kalle ska göra i jul - han sa att dom kanske åker utomlands , antingen till Florida eller Barbados
Dom har pratat lite löst om det men inte bestämt sig än 

 ( då åker dom med Elins föräldrar och firar jul)

Vi bokade en tid för att göra pass till Kalle i dag då hans gått ut . 


(null)

(null)

 Fika date på bagarstugan 


Nu väntar jag på sthlmshem , dom ska fixa en sak på min balkong . 

I kväll blir det lugnt med serier och räksmörgås  
Lördag - bröllop och barnvakt 

Jag önskar er en fin helg 

// Maria 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0