8 oktober

Hej 

Tiden går , veckorna springer i väg !  

Vi har redan bott ett halvår i vår lägenhet 
1/4-1/10 a 6 månader nu .

Vi har haft vår bil 1 år den 20/11 

Jag har haft körkort 3 år den 14/11 

Nu i oktober har jag och H varit tillsammans 28 år . 

(Om 2 år blir det 30 år så det måste vi fira lite extra ♥️)

Barnbarnen växer och dom utvecklas för varje gång jag ser dom …. Och då träffar vi dom varje vecka 

Denna helg kommer vi nog inte ses för båda barnen är sjuka , dom har grönt snor och hostiga men jag saknar sönder dom så man vet aldrig om vi kanske ses ute ? 

Det har varit en bra jobb vecka , i går tvättade och dammsög jag bilen på lunchen 👍

(null)

  Som ny igen 🚙


Ni som följer mig vet att jag har hälsporre och har haft det sen i april , det blir inte bättre , snarare ännu mer smärta . 
Jag har vidtagit åtgärder men inget hjälper 

Det jag lider mest av är att jag inte kan ta promenader , det gör att mitt mående blir lite sisådär då jag tankar energi den vägen 

Men i morse så bestämde jag mig för att gå en liten sväng ändå , det vart 4,3 km 

Jag älskar mina grönområden här runt årstaviken 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


 Så vacker morgon ☀️

Efter promenaden gick jag till Ica och köpte lite vindruvor. Precis bredvid min Ica ligger restaurang 2 små svin / smörrebröd 

(null)

(null)

Har ni varit där ?   om inte så tipsar jag er att åka dit , supermysigt 


(null)

Nu blir det jobb och sen ska jag och H i väg till dr och sen lite ärenden // trevlig helg 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0