Fredag kväll

Nästan Inget gjort  idag,  men ändå massa gjort ! 

Seg tjej , inte gjort så många fysiska saker i dag mer än myst med min älskling men däremot har vi fixat lite med vår ekonomi och ringt samtal .

Vi har pratat lite med företag om våra abonnemang , vi har kollat priset mm.
Jämfört….ändrat 

Vi har fixat budget listan , gjort en ny sparplan  och köpt värdepapper för 10.000 
En långsiktig plan . 

Vi har handlat lite gott till helgen , tittat på tv och ätit kyckling med curry 🍛 

(null)

(null)

   Soffan med täcke och kuddar 

Min energi är låg 
Bilden nedan förklarar mitt läge just nu ! 

(null)

 I morgon ska vi träffa barn & barnbarn , det blir en promenad och lunch 

(null)

    Saknar dom,  i morgon ska vi kramas 

(null)

(null)

  Fint uppe vid 2 små svin  och Ica 

I går tog jag en sväng in på Kappahl och Lindex 
Oj oj oj vad mycket snyggt jag hittade men allt  var så dyrt ! 

500 för en skjorta
500 för en poncho
700 för en jacka  
500 för ett par byxor 

Det får vänta , jag avvaktar till löning 


Nästa helg ska vi på bröllop , vår vän Skibby gifter sig med sin Anna 

Det blir ett enklare borglig bröllop på dagen sen är det latino kryssning på kvällen men vi hoppar det ,  jag gillar inte kryssningar 🚢  men det var en ära att Skibby ringde och sa att han verkligen vill ha oss där på hans bröllop 

Skibby har vi känt i 20 år . Han var tillsammans  med Pamela för 20 år sen och han var bästa vän med Kalles gudfar ( som är död ) så vi har vart vänner väldigt länge ❤️



Nä nu ska jag plocka ur diskmaskinen och borsta tänderna 🪥 

God natt vänner // IA ♥️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0