Fredag

Hej 


Hur mår ni ?  

Det var ett tag sen !

Jag själv ligger i soffan och myser med min älskling . 


Jag har varit hos mamma och hjälpt henne  med massa ärenden och hängt med henne .

Vi har hunnit med massor …..

Ni kommer se på listan en del saker vi gjorde …
( to do list ) 

(null)


(null)

 Bytte gardiner och dammade 

(null)

 Gjorde rent hennes ugn och spis 

Vi var ute på massa ärenden 

Jag klippte Ludde i ansiktet så han såg något 😂😂
Han ska till frissan om 1 månad 

Före : 

(null)

(null)

(null)

Efter :

(null)

(null)


Promenad ut till orresta ö 

(null)

 Kallt och höstigt 

(null)

(null)

(null)


Tv och dill kött till middag 
Mums 


(null)

(null)

   Smutt /mamma gjorde en  stor gryta så vi åt det 2 kvällar 

(null)

 Vi körde till ängstugan där mamma hade hus innan lägenheten 

(null)

 Jag fick en fin elefantöra av mamma 

Jag har längtat efter min H ,, det var så mysigt att krama H när han kom från jobbet i dag 
 , vi duschade och sen mötte vi upp Olivia , Linton & Max i Farsta C . 

Vi åt lunch och shoppade lite !

Det vart Halloween kläder och svärd till Linton 
Klänning till Olivia 
Parfym till Henning och sen fick jag en täckväst av min älskling / tack 

(null)

(null)

(null)

(null)

  Mysigt att hänga lite 🎃♥️🎃♥️

Barnbarnen skulle på halloween party i kväll 
Dom vart så fina i sina nya  dräkter 

Olivia ville vara vampyr och Linton ville vara pumpa 🎃 

Dom ska på ett stort halloween party den 6/11 också så det kommer till användning 


(null)

(null)

Så fina ❤️❤️❤️❤️

Nu ska jag kolla en film 🍿 

I morgon blir det lugnt 

Det blir kalas för Max på söndag , då kommer Kalle också . 
Elin är i Prag . 


Va rädda om er // Maria 💖



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0