Helgen i bilder & text


Hej på er 👋 

Vad hände  med helgen ?

I fredags hade vi en mysig kväll hemma med serier och räksmörgåsar .

Har ni sett The Sinner på Netflix ?
(Se den ) 

Det finns 3 säsonger men varje säsong är ett eget fall . 

Först tyckte vi den var lite seg men sen fastnade man för karaktären . 

(null)

  Smörgåsen  vart Så himla god /  rostat bröd , massa räkor och 2 ägg och självklart majonnäs. 


På lördagen var det dags för Skibby Prados bröllop med sin Anna .  Självklart var deras 7 barn med också och närmstaste familj och lite vänner !

Dom ville ha ett enkelt bröllop

Fina Skibby , vi har varit vänner över 20 år 
Grattis 🥂 

(null)
 
   Min fina 💖

   Klädsel var valfritt , jag körde på jeans hela vägen / jeansskjorta och jeans byxor 


(null)

 Tjejerna på bröllopet . Jag smög och ställde mig längst bak , jag hatar att vara med på kort 


(null)

     Grabb bild 😄


(null)

(null)

 Så fina ♥️

(null)

    Skibby är från Chile 🇨🇱 

(null)

(null)

Hela familjen / la familia 



(null)

(null)

 Lite nervös innan 😮

(null)

 Dom ville inte ha några presenter men vi köpte med en skumpa 🍾 

(null)

    Jeans 👖 

(null)

    Kapellet i Hammarby sjöstad 

(null)


   På väg hem efter vigseln 


Efter vigseln så åkte vi till Ica  Bea innan barnen kom, vi köpte en varsin present till olivia och Linton  + lite gött 

Barnbarnen skulle sova här lördag - söndag!
dom lämnades  här kl 14 . 



Det vart pyssel, promenad , middag på donken vi gick till affären för att handla lördagsgodis och sen avslutade vi med lek i parken . 
När vi kom hem så vart det en dusch , filmmys och pyjamas 
Dom somnade 20.30 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

       Vi älskar er 🥰

(null)

  Mysigt att ha dom här .  

Jag har jättesvårt att sova i sängen med båda barnen . Båda vill ha mig nära så jag sov som ett arsel 🤨

Olivia vill pilla i mitt hår på nätterna och Linton vill vara nära och han vill ha vatten på natten . 

Olivia var hostig och hon vaknade 04.11   🥺

Jag tror jag fick totalt 2-3 timmars sömn i natt .

Men vad gör det om 1000 år . Alla timmar med barnen är  prio 1 så sömnbrist någongång ibland rör mig inte men efter jag har bloggat klart nu så ska jag lägga mig och ta igen sömnen inför måndagen 

Vi fick blommor och ljus  av Max och Sandra när dom kom och hämtade barnen .

En elefantöra som Sandra planterat själv och en bukett tulpaner 🌷 

(null)

Jag hoppas ni har haft en fin helg // IA 💖
God natt 😴 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0