Jobb jobb och TELIA

Go kväll 

Just nu känner jag att jag lever 

Nya klienter , möten , Undersökningar , APT, pappersarbete, administration, handling och matlagning 

Däremellan har jag hjälpt min mamma med TELIA. 

Jag har bråkat med dom ang pengar dom vill ha av Mamma för ett abonnemang hon INTE ska ha eller  har beställt ( trodde hon ) 

Jag orkar inte skriva om det då jag lagt ca 5 timmar på samtal med Telia sen förra måndagen ( 1 v och massa olika handläggare ) 

Jag kan väl säga att jag vann i dag men jag är fortfarande förbannad för att mamma ska ge dom 500 kr 

Men 500 kr istället för 6700  kr är en vinst för min och min mammas skull …. 

Jag har också lyckats sänka hennes månadskostnad med 150 kr  framöver 

Men herrejävar … blev nästa gråhårig 🤣🤣
Slutet gott 

Frågan är om jag ska kriga om de sista 500 också  ?????  Det återstår att se men just nu är jag nöjd 😄 


Veckan hittills 
………
Vi ska ha möte med Anen Makboul  (förebyggande teamet ) och polisen nästa APT 

(null)


 Spännande , vi fick en försmak på mötet idag 

Det handlar om vår arbetsmiljö och allt skit som händer  i Haninge kommun just nu . 

(null)

      Dagens middag / lasagne 

(null)

     Känslan hemma just nu 
/ Love it 

 Svarar på enkät

(null)

Årets APU undersökning klart ✅ 


(null)

Det vart shopping i allafall 😕

Köpte denna jeans skjorta till bröllopet på lördag men vet inte vad jag ska ha till 
Skinnbrallor eller kjol ? 


Nu ska jag ta en dusch , i morgon har jag en ny klient 7.15 

Go kväll // Maria 🥰


Kommentarer
Postat av: Sara, Telia Kundservice

Hej Maria!

Jag är verkligen ledsen att du har behövt "bråka" med oss. Det är inte den känslan vi vill lämna någon med.

Det gläder mig dock att det till slut löste sig någorlunda vettigt för dig och din mamma! ❤️

Galet mysigt hem du har, den där Ikea-lampan är ju bara SÅ fin! 😍

Ha en magisk dag!

Med vänlig hälsning
Sara
Telia Kundservice

Svar: Tack 🙏
Ia None

2021-10-20 @ 12:41:16
URL: http://telia.se/kontakt
Postat av: Olivia

Skinnbrallor! Aldrig fel med läderbyxor :)

Svar: Tack
Ia None

2021-11-06 @ 02:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0