Onsdag morgon

Hej 

Jag sitter på cafet i VH och dricker  en kopp varm choklad  . 



Jag har haft ett morgon ärende kl 7 och har nästa klient 8.30 

Bra dagar på jobbet , i går hade vi möte med polisen och Anen ang vår arbetsmiljö och läget i kommunen och lite uppdateringar kring skjutningarna i Jordbro! 

Det har ju varit 5 skjutningar där senaste tiden och det har även hänt på ljusan dag 

Mycket bra info 

(null)

När jag kom hem från jobbet så gjorde jag fylld kycklingfilé till middag 

(null)

Dagarna som kommer är lika med jobb sen ska jag till mamma och hjälpa henne med lite saker . 
Det är maxat på schemat 

Till helgen ska vi fira Max om barnen är friska 
Dom är sjuka igen 😢

Nä nu ska jag åka vidare till klient . Ville bara kika på in 

// All kärlek M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0