Onsdag morgon

Hej 

Jag har lite tid över innan jag ska åka mot jobbet .

Tisdag på jobbet var kanon . 

Möten , klienter , pappersjobb,  Lunch och massage . 

Eftersom vi byter journalsystem nu så ska massa nya papper om medgivande skrivas på av Alla våra klienter plus en del annan info . 

Det är bra på ett sätt för då uppdaterar vi kontaktuppgifter och önskemål på nytt ! 

Lunchen vart på mitt mys hak  bagarstugan i Västerhaninge . 

Där har jag tillbringat många timmar och tiden då jag är där mest är nu på hösten  & vintern 
Det är gött att sätta sig där i värmen och beställa  en varm choklad eller lunch . 

På sommaren sitter jag mest ute i solen ☀️

(null)

I går vart det en paprika och ost omelett 

 jag hann  med en massage oxo 

Min fina daeng 

(null)

 Hon sa i går att jag är helt ok i hela kroppen förutom från knäna och nedåt 

Jag har MEGA problem och framför allt fötterna och det beror på min hälsporre , 

jag belastar kroppen fel , jag haltar och går lite på tårna på höger fot eftersom jag har ont så nästa gång så ville hon bara att jag  Ska ta 1 timmes fotmassage 
( inte mig emot ) 
Knän och neråt med focus på fötterna . 


Nä nu ska jag duscha och åka mot VH 

// All kärlek 💓 Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0