Redan den 12:e

Oj kl är 22.04   , nu har jag precis krypit ner i sängen . 

Trött tjej 

Dagarna går . Helgen gick blixtsnabbt i vanlig ordning 

I fredags vart det fest - poker och drinkar musik och mys ,  det vart en Sen natt eller tidig morgon hur man nu vill se det 🍸😂😂

I lördags var det soffan och serier 

I söndags så veckohandlade vi , sen gjordes  alla måsten inför ny vecka med matlådor och fix . 

Just nu tittar vi på så mycket bra serier så det tar all vår lediga tid 😂😂

Helgen som var , var det nog den första helgen på mycket länge vi inte träffade barn och barnbarn. Max och Linton är sjuka så vi valde att inte ses ! 
Men vi har pratat i telefonen och senast nu i kväll .

 Linton har varit hos dr igen för sin sömn / ny medicin 
Älskade fina kille 

(null)

   Han är den goaste lilla personen 💙

 Jag saknar min boll ( Olivia ) och min 
Lillo ( Linton ) 

Jobb som vanligt ,  i dag jobbade både jag och H länge 

H jobbade 6-19  och jag 7-19  men då hade jag lång lunch och hann även med Kp uppdrag .

Jag åt lunch med Kia i dag  , vi har inte setts på evigheter , det  var trevligt att ses och skvallra lite om familjerna / jobb mm och sen fick jag se hennes nya fina lgh 
Supermysig 👍

Jag har även hunnit med 2 timmars personalmöte ang Lifecare 
( oj vad det är mycket nytt ) allt ska föras över i nya journalsystemet och nya medgivande och sekretess avtal mm ska skrivas mm. 

När jag kom hem så hade mammas granne ringt mig , man blir ju såklart orolig att det hänt mamma något men det var lite annat som mamma ville men det gick inte ringa mig från hennes mobil så dom ringde från Vivvis 

Mamma ville ha hjälp att lösa lite problem med Telia mm
Jag ska ta allt i morgon . 

Nä nu ska jag sätta på min ljudbok 

Jag har knappt varit ute på sociala medier sen i fredags , hinner inte . 

Nu säger jag natt natt // Maria ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0