Redan tisdag

Hej på er , vart tog helgen vägen ? 

I fredags var ju Pamela här på morgonen , på kvällen åt vi god middag och sen var det serier resten av kvällen 

I lördags åkte vi och storhandlade på Bea , på eftermiddagen kom barn och barnbarn förbi och fikade . 
Det vart matlagning och serier på kvällen 

I söndags så gjorde jag mat och matlådor på fm
Vid 12 tiden så åkte jag till Haninge , jag var barnvakt till dom bästa medans Max och Sandra var på derby matchen på friends . 

Jag och  barnen lekte lite hemma innan vi gick ut . Vi var ute nästa 3.1/2 timme 

Så mysigt . 

Vi var på kronans och åt pizza innan vi gick hem . 

Vi hann bara vara hemma 30 minuter innan Max och Sandra kom hem igen . 

Barnen var så snälla och roliga . Mycket skratt och pussar 😘 

Jag var hemma runt 19.30 

(null)

 Heja djurgården 

(null)

     Dom kollar efter mamma & pappa 😂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Dom är så härliga 🌸💖💖🌸

Nu är det ny jobb vecka , måndagen gick fort , när jag kom hem så fick jag ett ryck , gjorde fylld kyckling , bäddade rent , tvättade 2 maskiner och dammsög . 

I dag blir det en ganska lugn dag , 1 möte och 2 klienter sen ett ärende . 

(null)

Gårdagens middag , fylld kycklingfilé med spinata salami och prästost 👍


Jag avslutar med ett fint sms från min maxa 

(null)

    Efter det sms er så somnade jag gött 


Hoppas ni får en fin tisdag // Love M 
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0