Sköna söndag

Sovit bra i natt , somnade 22.30 och vaknade 7.30 / 9 timmars sömn 

Vi hade en lugn morgon innan vi åkte till Bea och handlade lite inför veckan . 

När vi kom hem så lagade jag 2 rätter 

Lax med potatis och skirat smör och fläskfilé med kantarellsås och klyftpotatis 

(null)

(null)

Det vart middag och 5 matlådor 

Vilket väder vi haft i dag / ☀️ helt underbart 
Satt på balkongen i 30 minuter och solade fejset 
Varmt och gött 

(null)

Tack solen för den lilla x-Tra energin du ger mig !!! 


Nu måste jag avsluta med 3 bilder på den sötaste och goaste prinsessan i världen 

Vår älskade Olivia var bjuden på prinsess kalas i dag hem till en av hennes förskolekompisar 

Olivia är lite blyg och kan tycka det är jobbigt med nya saker som hon inte är trygg med så igår ville hon inte gå . Jag sa till henne att jag kunde gå med henne om hon tyckte det var jobbigt och hon sa ja men sen sa hon sa nej och Max sa att det inte skulle vara några vuxna där 

Jag skrev ett sms till Max på kvällen igen och sa  att jag gärna kunde gå med Olivia till kalaset om det var ok för föräldrarna till födelsedagsbarnet och om det kunde få Olivia att ändra sig …  jag ville ju så gärna att hon skulle gå på kalaset för jag vet att när hon väl kommit dit så får hon skoj …..

Då skrev Max att hon hade ändrat sig och ville gå 

Jaaaaaaaa.  Vår duktiga tjej . Du gjorde det 
Och hon hade så kul . 
Hon var så glad när hon ringde efter kalaset 

Heja bollen 

Olivia tycker det är jobbigt med nya människor nya miljöer och mycket ljud så detta var grymt modigt . 

Stolt farmor & farfar 

(null)

(null)

(null)

    Jag älskar dig 😍 


Nu ska vi kolla lite serier 

All kärlek // Maria ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0