Byte till Lifecare

Hej , redan onsdag , endast 2 dagar kvar på denna arbetsvecka. jag har haft en kanon vecka .

Allt flyter på bra , i tisdags hade vi APT .

 Vi fick  veta av vår chef att den senaste undersökningen och flera enkäter som klienter , handläggare och personal har svarat på gällande boendestöd i hela Sverige så ligger vår grupp i topp 👌 bäst betyg 

Vår högsta SÄF chef var jätte stolta över vår verksamhet  ( heja oss ) 

SÄF- social och äldre omsorgen 

Vi fick massa beröm i tisdags . 
Vi ligger i fas med allt . 

Nu i oktober så byter vi journal system ! 

nu har vi lite utbildning digitalt 
I dag gjorde jag ett test 

(null)

    Grymt , jag tror Lifecare blir bra 👍 
På tisdag nästa vecka ska vi fortsätta med utbildningen . Vi har på oss till den 28/9

Vad har hänt mer i veckan 

Jag har varit på Thaimassage hos bästa Daeng . 

Hon är den bästa massören jag vet just nu 

(null)

 Hon knådar hårt och överallt 💖

Nu ska vi precis äta och titta på en film 
Infinete 

(null)

(null)


Go kväll // M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0