El scooter och promenad

Go kväll 

Vi har haft en skön dag . 

Jag är dålig men ville ändå ta mig ut på en promenad i morse , vi gick längst Årsta viken till Skanstullsbron sen tog jag för första gången en el scooter hem . 

Blev dock besviken för att det var så dyrt .
13 minuter a 44 kr 

Jag trodde det skulle kosta 20 spänn typ 
 om man räknar ut så blir det nästan billigare med en uber om man vill åka till söder tex. 

Från min dörr till Skanstull kostar en taxi 80 kr 

(null)

(null)

 Utsikt från min sida till SÖS på 2:a sidan 

(null)
 
  Mardrömsbacke vid bron upp mot gullmars 


När vi kom hem så sov  Elin och Kalle fortfarande  , dom skulle ju ta det lugnt i går 😂😂 men dom kom hem vid 4 tiden i morse och då hade dom beställt mat via fodora så när vi klev upp vid 4.30 så satt dom vid köksbordet och åt kebab och surrade med oss 

Hahaha 

Jag ställde mig och gjorde köttbullar med gräddsås vid 12 tiden  !  
(Det vart smarrigt )

Nör  E & K vaknade så åt vi lunch ihop vid 13 tiden och sen körde Henning dom till tåget medans jag plockade undan .

Dom åkte hem till Uppsala igen . 

Vi kommer ses nästa helg igen på Lintons kalas 

(null)

   Pigga  ligan 💓💓💓💓

(null)

(null)


   Det är mysigt när dom kommer hem ❤️

Efter dom åkt så har vi kollat serier och vilat 

Det vart Dynastin och animal kingdom , jag vart så glad att säsong 5 hade kommit på animal kingdom …..

I morgon kanske det blir närakuten  då jag misstänker halsfluss 
Fy och blä 

God natt blogg vänner // IA 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0