Fredag den 17/9

Go kväll ,

En härlig fredag med blandad kompott 

Jobb, 
varit hos min granne  Irene och surrar järnet . 

Vid 12 tiden kom Kalle hit , han hade prov i skolan i dag i Sthlm så han kom hit direkt efter 

Vi gick och åt lunch på hjälmaren tillsammans och sen gick vi hem och mös lite 

(null)

Kalles  skola  här ovan .


Nu är vi hemma i soffan  efter lunchen …

Jag och Kalle åt snitzel och Henning åt biff 

(null)

 Elin kom från Uppsala vid 17 tiden efter sin skoldag och mötte upp Kalle i Sthlm . Dom ska ut och äta och fira Elins kompis Malins födelsedag sen kommer dom hit och sover 🛏 

Sen i måndags så har jag haft en böld i halsen som gjort så jävulskt ont men i dag började det bli vita prickar och det gör ondare och ondare 
Hoppas det inte är halsfluss 


Varning för äckliga bilder !!!!!!!

(null)

(null)

 Denna bild tog på förmiddagen 
men nu är det dubbelt så tjockt i halsen 
Aj aj 

Känner mig lite nedbruten just nu pga allt som min kropp får stå ut med . 

Ja ja 

Vi får se om jag kan jobba i morgon 

Avslutar med en bild på mina finisar 

(null)
      
Candy store 

(null)

 Vi åt ostmackor och varm choklad till middag 
Lätt att svälja 

God natt på er // Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0