Fredagen

God morgon 

I dag lördag blir det Leos med barnbarnen, jag ska hämta dom kl 9.

I går fredag hade jag en riktigt lugn och mysig dag .

Först Körde  jag H till Österåker GK 
SVEAB (hans företag ) har tävling och fest på anläggningen 
Bollar , spel , lunch , middag och dricka for free.

H var ganska söt när han kom hem . 
🤣

(null)

 Tror han sa att han druckit 8 öl , 8 konjak och 9 jäger shots 
Omg 😱 

(null)

(null)

(null)

  
Jag jobbade , handlade , hade hemma spa med inpackning och fukt mask . 
Städade och låg på soffan och kollade serier och åt choklad . 

Lugn & ro  🌸🌸🌸

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Fick några bilder på barnen 

(null)

(null)

(null)

Mina älsklingar 


Nä nu ska jag duscha och åka mot Haninge 

Love Maria 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0