Höst på riktigt

Hej 

Redan torsdag kväll, asså veckorna går så fort 

En jättebra vecka på jobbet . 

Nu är det strax helg igen , jag drömmer om att kunna ta promenader MEN min jävla fot vill inte . Jag har såna sjuka smärtor på kvällarna och då har jag bara gått litegrann mellan klienter . 
Jag längtar tills jag kan promenera längst Årsta viken utan att jag får lida . 

Hösten är här på riktigt , det är så vackert ute 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Vilka färger . 🍂🍂🍂


Jag ser fram emot helgen , Pamela kommer hit i morgon .

På lördag ska vi mysa hemma i soffan och på söndag ska vi ha barnen då Max och Sandra ska på fotbollsmatch. ⚽️

Kalle var hemma i natt , han kom och gick  kan man säga . Han kom hem kl 21.30 i går efter skola och jobb  och han åkte kl 7.10 i morse 
Haha 
Men några ord bytte vi under frukosten . 😆
💙💙💙💙💙💙


Vad ska ni hitta på i helgen ? 

// Love IA 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0