KIA

Hej och god morgon 

Jag sitter på Kia motors i albyberg , min pärla är på service och dom skulle även förbättra antispinnsystemet och kameran i bilen . 

Allt ingår … det är det bästa med Kia bilar 🚗 


(null)

 Jag ser trött ut 👎

(null)

(null)

(null)

Jobb till 17 i dag . 


Min älskade pojkvän  har tjatat på mig i flera år att jag ska testa en kiropraktor men jag vägrar !!!!!!

Jag tycker det är sjukt obehagligt när dom knäcker , har t.o.m. svårt att se på när dom gör det och ännu mer höra det .

Men i går sa han att jag måste följa med honom till en kiropraktor  i morgon fredag !! 
då sa jag 

- jag tänker inte göra något där så varför måste jag följa med dig ? 

Han svarade 
- Du ska med !!!! Med barsk röst  🤣

Bara han inte tror att jag ska ta en behandling 

jag lovar er att han har bokat något till mig utan att han säger det 

Usch och fy i såfall  då åker vi dit i onödan . 


I helgen blir det bowling , middag och kalas för Linton 
Plattan i mattan . 

(null)

  Present inköp 


(null)

 Olivia skriver sitt namn ( 4 år ) 

(null)

 Middagen i går vart pannkaka 🥞 

Jag önskar er en fin torsdag , det ska jag ha 

// Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0