Kilklack

Go kväll 

En bra dag på jobbet , jobb x 2 i dag , dels vanliga jobbet sen tog jag min kp som jag skulle ha haft i lördags . 
Klart ✅ 

Jag är lite trött men övrigt på bättring ( ? ) 

Innan jobb i morse var jag i ribbylund i V-H och tittade på skorna jag såg på en säljsida 

Både min GPS i bilen och GPS på min mobil visade fel . Den ena visade helt galet och den andra mot vh men mot Österhaninge kyrka , jag förstod att det var fel så jag ringde säljaren när jag var vid kyrkan 

Tydligen skulle jag fortsätta motorvägen mot fors och stav och inte kört av mot VH . 

Det slutade med att jag hamnade nästan vid Häringeslott….

Hahaha 

Körde 3 mil extra .  ( skit GPS ) 

Hon bodde på en skum adress jag inte kände till i Vh trots att jag både bott där och har klienter där .  Längst bort i vh typ mot berga naturbruks gymnasiet ! 

Det var värt det för skorna var helt oanvända och satt som smäcken och endast 150 kulor 
💰 

(null)

(null)

(null)

(null)

Mina nya  baybies 😂

Nu har vi precis ätit , jag drog ihop en korv gryta med  falukorv, lök, paprika, vitlök, curry, grädde och massa kryddor 🧂 

Till det vart det spagetti ( skabetti) som Kalle sa när han var liten ….


Jag sitter och kollar på efter 5 med ett halvt öga .
Fy fan vilken sjuk regering vi har . Deras jävla budget är sinnessjuk.

Jag kan ärligt säga att jag HATAR den där  sjuka regeringen .

Dom ger 50 miljarder i bidrag till Afghanistan/ tallibanerna 

Typ inget till brottsligheten fast vi har nästan flest skjutningar i hela världen och våra fängelser är överfulla osv 

Pensionär glöms bort som vanligt  osv 

Så stört 

(null)

  (null)

 Jag hann med en fika i dag , gott med varm choklad 

Avslutar med 2 roliga bilder , så mycket min humor 

(null)

 Hahaha   Dööör 


Nedan är så jag . Jag kan vakna 3-4 på natten men inte orka gå upp och kissa 
Sen ligger jag sömnlös tills kl ringer istället 
Suck 
Ännu värre nu när det är kallt på nätterna , jag sover med öppet fönster och älskar iskallt sovrum när man ligger under täcket 


(null)

Nu ska vi se bachelor 

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0