Linton 2 Ă„r 🎂🎂


Vilken hĂ€rlig dag vi har haft , fint vĂ€der , familj , vĂ€nner , barn och kalas för den gulligaste 2 Ă„ringen som finns . 

Vi hĂ€mtade barnen strax innan 10 för att Max och Sandra skulle fĂ„ fixa allt innan kalaset . 

Det var massa folk som skulle komma , ca 40 st . 

Jag , Henning , Linton och Olivia Ă„kte först till Lasse Maja parken i SkogĂ„s . 
DĂ€r vart det lek innan vi Ă„kte till port 73 för en lunch pĂ„ subway. 

(null)

 PĂ„ vĂ€gen hem sĂ„ somnade Linton i bilen , perfekt att han fick lite sömn innan alla kom ! 

Olivia hade min vĂ€ska i knĂ€t nĂ€r jag körde , 
Hon och Linton sitter ju bak i bilen 
hon frĂ„gade om hon fick fota med min telefon 


Hon tog 2 bilder som kommer nedan 
Hahaha 

Hon fick till det đŸ„°

(null)

(null)

4 Ă„r och fotograf đŸ€ŁđŸ€Ł

Sen var det dags för kalas . Det var kul att trÀffa alla som kom innan vi Äkte hem
Och dĂ„ hade typ hĂ€lften inte ens kommit . 

Kalle och Elin kom frĂ„n Uppsala 
Jossan och sandor kom frĂ„n Barkarby 
( bĂ€sta dom ) 
Sen var det vĂ„ra respektive familjer , massa kompisar och alla barn . Jag tror det var 12 barn totalt . 

Linton fick massa fint 

Av Kalle och Elin fick han en djurgĂ„rds dress 
Med byxa och tröja 

Av oss fick han 
2 bilar 
En lĂ„ngĂ€rmad tröja 
En pyjamas och en vatten bana 
( se bild ) 

(null)


(null)


  Pyjamasen pĂ„ bilden 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Grattis  bĂ€sta Lillo 

Linton fick massa fint av alla đŸ„°
Bilbana, vattenbana, bilmatta, bilar till förbannelse, klĂ€der , skor , djurgĂ„rdsdress, böcker mm 


(null)

(null)

   Linton 2 Ă„r ( bild frĂ„n i somras ) 


I dag ville Olivia fĂ€rga mitt hĂ„r rosa 

Det Ă€r klart hon fick 😋  

(null)


Vi Ă„kte hem vid 15 tiden , jag var supertrött men jag stĂ€llde mig direkt och gjorde middag och matlĂ„dor för att inte somna i soffan . 

Det vart köttfĂ€rsbiffar med lök, rödbetor och smörgĂ„sgurka ( danskt ) 
Och favorit i repris 
Korvgryta med vitlök, đŸŒ¶ chili och curry 

(null)

Nu Ă€r jag mĂ€tt och trött 

En ny jobb vecka börjar och den startar med familjeĂ€rende kl 7 i morgon bitti . 

Hoppas ni har haft en fin helg , min har varit 10 av 10 
// Love Maria 😍


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0