Lördag morgon


Gomörra gomörra 

Vi har en lugn och skön morgon här hemma , fredagen var toppen . 

Jobb, sen mötte jag upp min max . Vi storhandla ihop och sen åt vi en god lunch på snap . 
Det var första gången jag åt där,,  jag vart positivt överraskad 

(null)

 Min snygga son ❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

 Max åt burgare och jag typ Qasadias ?  Med kyckling grönsaker och ruccola. 

Jag var och lackade om mina 💅🏻 naglar . 

Jag har inte riktigt accepterat  hösten än då jag valde lite ljusa färger .
Blå/mintgrönt 
Lite ljus i mörkret 🌺



(null)

 Sen mötte jag upp min älskling , vi åkte till stan och gjorde lite ärenden 
Först till Victoria secret på Hamngatan sen till Odenplan  och Hennings naprapat / kiropraktor

(null)

(null)

(null)

Vi avslutade kvällen med middag och en öl på hjälmaren  sen tog vi några groggar hemma innan vi slocknade vid 23 tiden 

Lite seg i huvudet i dag 🤣🤣

I dag blir det en familje dag , vi ska shoppa , åka till Ikea och eventuellt åka och se Dolly style 
Sen i morgon är det 2 års kalas 🥳 


Hoppas ni får en fin lördag // Maria 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0