MUMS

Go kväll 

I dag har det gått i ett ! 


Startade kl 7 i Brandbergen med ett familjeärende , vid 8 tiden mötte jag upp mitt team på café mums . Vi var dock bara 4 som kunde komma av 6 st . 

Trevligt 😍

Vi tog våran mötes tid och bara hängde utanför kontoret . 

Vi har ju avsatt tid för personal möte på tisdagar 8-10 


(null)


 Efter cafet så åkte jag till kontoret och hann med massor av administration. 


- genomförandeplan, journal anteckningar , outlook rensning , Tim redovisning av klienternas avbokningar och stöd tider i sept  osv .

Vid 14 tiden hade jag en uppföljning med en handläggare och en klient 

 2 klienter till efter det . 

Jag var hemma vid 17 tiden 

10 timmars pass men jag gillar dessa dagar då jag vet att fredagen blir lugnare ( mitt val ) 

(null)

(null)

3 Tidiga mornar denna vecka 🙂

Det är inte många som kan starta kl 7 på morgonen  , utav 15 personal så är vi 3 som kan börja kl 7  och utav oss 3 så rullar schemat på morgon passet . 

Jag har mest 7 pass men jag är morgon pigg så det är chill . 

 I morgon har jag samma tider ,
 familje ärende  kl 7. 

På torsdag ska jag också vara i Haninge kl 7.
då  är dags för pärlans första besiktning 
Nu har den gått 1400 mil 
🚘 
Tiden går ⏳ 

Nä nu är jag trött 

Ska strax krypa till kojs 

// Love Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0