Nacka närakuten

Asså säger bara Nacka närakuten . 

Jag kom dit 8 i morse och var klar 8.17 

👏🏻 bravo bravo 

Jag ville åka dit i dag för att jag har haft vita prickar i halsen sen i torsdags och jag känner mig precis så som man mår med halsfluss 
 typ   👎👎 tumme ner ! 

Det var inga streptokocker så då är det bara att kämpa på …. 
🙃
Dr sa att jag var ful i halsen
  - hon sa att jag ska äta Alvedon och vila .

Vila? 

När jag kom hem så gjorde jag världens godaste sås .

Sparrissås …. 

Vår middag i kväll  blir kassler , sparrissås och kokt potatis . 

(null)



Skor :

 Jag har letat efter ett par svarta höstskor med kilklack men dom jag vill ha ligger på mellan 600-1200 kr i butik . 

Jag vill nämligen inte ha för hög klack och dom med lägre klack är alltid dyrare  konstigt nog ? 


I fredags så hittade jag en annons på en säljsida , annonsen var på ett par svarta kilklackar och dom finns i Västerhaninge . 
Det passar mig bra då jag är där varje dag på jobb mån - torsdag  och kan åka förbi säljaren 

Dom är svarta, nästan nya , lagom klack , fodrade och bra pris 

MEN 

Det är storlek 38 och jag har 39 men jag kan ha vissa skor i storlek 38  så jag ska träffa henne i morgon bitti för att pröva dom….  
Hoppas hoppas 

Nu ska jag tvätta en maskin och förbereda för en ny jobb vecka . 

// Love Maria 🌸🌸🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0