P- böter

God morgon 

Söndag och ny vecka väntar 😱

I går lördag så fick jag så jäkla ont i magen , först trodde jag det var kyckling nuggetsen som jag åt på Leos men värken ligger mer i mellangärdet och värken blev värre och värre och kvarstår fortfarande . 
Det är min magkatarr 

Det var väldigt länge sen jag hade magkatarr men nu är den tbx med besked . 
Jag har fortfande ont och på det kom jordens huvudvärk ! 

Tur att jag har omoprazol 

Det är fan någonting hela tiden …

Diskbråck i nacken 
Ont i axlar 
Huvudvärk 
Tinnitus 
hälsporren  och nu magen 

What a fuck 😟

I går när vi var på Leos så gick det helvetes mycket pengar  ( 1000 på Leos ) 
Entré 400 
Mat 300
Sluch ( vet ej stavning ) glass , Leo nalle , svettband och leksaker  300 

Men sen fick vi ännu en utgift !!

P - böter för vi glömt p skiva utanför Leos 

Varför har man ens p skiva längre på ett stort köp center som Länna …..

Det är bara butiker där uppe , jag tror inte många åker dit och parkerar sina bilar . 
Då kan man väl ha en avgift efter stängningsdags 

Ja ja 
Det är mitt fel att jag glömde p skivan så det var bara att betala den  …..

😡😡
Surt sa räven 


Nu på morgonen har jag gjort middag , 

pepparrotssåsen är gjord så den får stå och gotta till sig över dagen , jag har skalat potatis , städat och tvätten  är klart så nu kan jag bara lata mig resten av dagen .

Jag har även sms at mina måndags klienter så ✅ check på den också och klockan är bara 10.00 😉

Avslutar med lite bilder från helgen 


I går och i dag är det djurgårds match 
Förlust i går men djurgårdarna i min familj var glada ändå . 
(null)

    Bästa 🥰🥰🥰

(null)

 Min fina livskamrat  🥰🥰🥰

(null)


Glädjen när jag hittade min tomatsoppa häromdagen 

Ica har slutat med Findus tomatsoppa men jag har hittat den på Hemköp 

Tack för det ……

Jag älskar att doppa  hård ost macka i tomatsoppa med pasta och vitlök 
Man ska doppa så osten smälter fint 😂


Nu ska jag krypa ner hos gubben i soffan 
Hoppas eran kommande vecka blir topp 

Love Maria 😍








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0