Saknar min boll

Saknar min älskade olliboll ( Olivia ) 

Ni som följer mig vet ju att hon har varit jätte nära oss ( farmor & farfar ) 

Hon har ringt flera ggr i veckan 

Sovit här 1-2 ggr i veckan  sen hon var 1.1/2 år 
Längtat efter att få komma hit  osv 

Vi har älskat att ha haft henne här 

Men för 3 veckor sen så vände det ..

  Hon vill inte sova borta , hon vill inte sova utan Max , hon har humörsvängningar delux , hon vill knappt prata när man ringer . 
Hon har en väldigt speciell period just nu . 

Max och Sandra är oense med henne dagligen 
Hon är trotsig , tjurig , ledsen och arg … får utbrott när det inte blir som hon tänkt osv . 
Hon kan inte somna utan Max , om Max gymmar på kvällen så blir hon jätte ledsen 

Jag frågar om hon vill komma men hon vill vara hemma … 

Kan det vara 4 års trots ?  Har ni någon erfarenhet av det ? 


Saknar henne så himla mycket 

(null)

Nu ses vi kanske var 14:e dag . 😞

Den 28/8 var vi och shoppade och i lördags 11/9 var vi på Leos  och där i mellan har vi setts några ggr  på fika eller middag men det är inte som förut ….
Hon vill inte stanna över . 

Sist Olivia och Linton sov här var 13/8 .


Jag hoppas vi kan bli  sådär nära igen …….
Älskar lillgrodan 🌺🌺🌺

I dag har jag varit på Huddinge sjukhus med min brutala  tinnitus. 

Dom gjorde massa tester och konstaterade nedsatt hörsel på vänster ( det visste jag redan )  och svår tinnitus 
Tydligen bara 2 % som har så mycket besvär 


 eftersom jag har svår tinnitus så hjälper inte en  apparat för brusreducering utan jag ska få en remiss vidare till Rosenlund . 

Annars rekommenderade dom fysioterapeut 
( som jag hatar )

Bla.  för att få hjälp med avslappning mm för spänningar och stress ökar tinnitus 

jag har ju problem med hela skiten från axlar och uppåt 

Men som sagt , jag har ALDRIG haft hjälp av fysioterapeut ( så kallade sjukgymnaster) 
Det är verkligen ett konstigt yrke . 
Förstår mig inte på dom … 

(null)

(null)


(null)


Jag Var och hämtade Lintons present häromdagen 

Det var större än vad jag trott , jag fick fälla sätet i bilen .

Älskade Linton har kalas sen 26/9 
Tänk att han blir 2 år💙💙💙 sötare kille får man leta efter . Så go 

Annars flyter ekorrhjulet på som vanligt

God natt // Maria 😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0