Sol & Barkarby

Go kväll 

Jag har krupit ner i sängen 

Jag ska upp 5.40 i morgon . Jag har ett familjeärende ( jobb ) kl 7 i morgon bitti 

Vilket väder vi har , typ 22 g på vår balkong i dag . 
☀️☀️☀️

I morse åkte vi till Barkarby outlet, vi tog en lite promenad i Barkarby innan butikerna öppnade kl 10 

Henning shoppade ett par byxor och 4 tröjor , jag köpte NADA , jo förresten! 
En badrumsmatta från GANT 

(null)

 Det vart i grönt ,  chock va 😮  🤣🤣


(null)

  Henning köpte jättefina Manchester byxor och 2 långärmade tröjor från GANT, en tröja från Morris och en golf tröja från golf outlet. 

Super fina kläder …… 

Jag kände inte för att handla i dag , ibland känner man sig sådär extra ful och tjock så det sista man vill göra är att se sig själv i ett provrum.  
😒

(null)

(null)


Läs  budskapet på toaletterna 


(null)


(null)

 Me like 👍🤣

Den 17/9 får Barkarby även en adidas outlet 
Roligt . 

Det har varit en skön och lugn helg men nu väntar en ny jobb vecka 

(null)


// Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0