Sommar väder

Jag tackar för vädret , det ska vara 22-25 g i dag . 
Älsk på det . ☀️  sol ger mig energi 

Här har det jobbats och hängst med Linton 

(null)

 Linton var så lycklig när han fick provsitta i pärlan 🚗  , att få sitta i Olivias bilstol . 



(null)

  Sjuk kille med öroninflammation ♥️

Har ni sett  tunna blå  linjen ?

Vad tycker ni ? 

Jag tycker sådär .. får en känsla av att det är mest tycka synd om alla, propaganda tv 📺 

Sen tycker jag skådisarna är sådär , särskilt Magnus ( snuten ) keff 



(null)

Tanken är väl att jag ska se klart serien , är på avsnitt 5 nu . 


I dag är det jobb fram till 17 . 

Full rulle i helgen 

I morgon ska jag vara chaufför , det kommer bli 12 mil totalt jag ska köra . 

På lördag har vi bokat biljetter på Leos med Olivia och Linton 
Så jävla dyrt ( 400 kr ) för 2 barn 

Söndag blir återhämtning och handling & matlagning…..

Jag har räknat ut att de senaste året  har jag haft 1 dag i veckan som jag försöker vara ledig och inte boka något men då är det också den dagen man måste förbereda för nästa vecka . 
Städ , matlådor , storhandling och tvätt 
( förutom semestern ) 
 🤭

Vill avsluta inlägget med att gratulera TINA på 44 års dagen ,  hipp hipp hurra 🥂 


Önskar er en fin torsdag // Maria 🤗



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0