Torsdag kväll

Hej 

Den här dagen gick fort . 

Jobb 9-17 

Det vart Lunch  hemma hos Max och Sandra , jag har nycklarna  dit så jag kan gå hem till dom om jag har en längre rast eller en klient avbokning . 

Dom var inte hemma idag , dom var på begravning då Sandras morfar gått bort .

Jag åt och vilade en stund i deras soffa. 
Skönt 

(null)

(null)

(null)

Efter jobbet så  åkte jag och handlade lite på Hemköp i västerhaninge och sen var det köer hem så jag landade här hemma efter 18 .

Jag har kollat lite på nätet , jag vill ha 1 till stor Matteus tallrik i turkos  (32) och sen behöver jag 4 mindre på (25) 
I dom färgerna jag saknar till dom stora 

(null)

 Saknar små i Blå, grå, rosa och turkos . 

Ska nog köpa den stora i helgen . Ska kolla lite på blocket och på marketplace 

Nu ska jag strax hänga en tvättmaskin sen ska jag krypa ner i sängen 

(null)

(null)

Fin kväll här hemma , min runda  lampa ändrar färg hela tiden . 
Fin rosa blå himmel 💓

God natt vänner // Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0