Vanlig vardag

Hej 

Här är allt som vanligt ♥️

Jobb, hemmet , alla måsten  - alltså en vanlig vardag ! 


Jag jobbade till 17.30 i dag och sen har jag varit på Ikea 

Jag åkte dit för att köpa 4 djupa tallrikar men vid kassan så råkade jag tappa ett doft ljus på en tallrik så den gick sönder så då vart jag less då det vart ojämt tal  ( 3 ) så jag tog dom aldrig  ! 😡

Men jag kom hem med massa annat . 
Skulle köpa 4 tallrikar men vart 600 kr fattigare . 
Ikea är livsfarligt ……

(null)

Kuddar , doftljus, skärbrädor, växt 🪴  och en kruka mm.

(null)

  Ett av dagens inköp / växt och kruka 🪴 


Jag har köpt Lintons 2 års present också så check på det , han fyller 2 år den 26/9 .

Lilla Linton fick penicillin i dag , han har fått öroninflammation 

(null)

   Farmors  lilla skrutt 💙

Dagens middag vart biffstroganoff på biffen vi köpte i helgen 

Det vart biffstroganoff på 1.1/2 lg kött 

(null)


Hoppas ni får en skön kväll 

God natt // Maria 🌺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0