26/4

Halloj 

Kikar in en snabbis 

Bra dagar på jobbet 😃

Söndag , måndag och i dag tisdag 
Möten mm. 

Det enda  negativa är att jag är sååååå trött, tung andad och trött i skallen 
( läs sliten ) 

Jag Har nog  aldrig längtat efter ledighet som  jag gör just nu . 

I morgon börjar jag tidigt
 ( 6.30 ) måste jag åka hemifrån , efter jobbet ska jag hänga med familjen . Vi ska fixa lite inför resan och äta middag ihop 


Kalle och Elin flyttar snart till nya lgh i centrala  Uppsala 
Dom flyttar in 24/5 

Här kommer några bilder . 
(Säljaren bilder ) 


(null)

(null)

(null)

(null)

En fin 1:a med sovalkov på Torsgatan 

Kul för dom , vi har erbjudit våran hjälp men dom trodde inte det behövdes 

Vi får hälsa på när dom är på plats ❤️
————————
I morgon fyller Elin år och Henning ska på firma fest 

På torsdag fyller brorsan år , han kommer hit med zappa, vi ska vara  ( hundvakt ) till zappa då Kenneth med familj ska på teater 🎭 och äta middag 💙

På fredag fyller svärmor 85 år / 💥


Nästa måndag ska vi sprida Oves aska i havet 

Hennings bror och min svåger 
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

( det vart beviljat tillstånd från länsstyrelsen)

Oves önskan var att bli spridd i havet så vi ska åka en taxibåt och sprida askan i baggensfjärden 
Det blir ett fint avslut 🙏😒


Nej nu ska jag ta en kvällssmörgås och borsta tänderna 🪥 

All kärlek till er 
// Maria ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0