Blandad kompott / Torsdag

God dagens  ☀️

Redan torsdag …. Veckan har varit helt galen 

Det är möten, massa på jobbet, nya klienter som är på väg in, schema omläggning och handledning osv.

Jag har semester om 2 v så jag har en del att fixa med innan , både på jobbet och privat 

Bla 
Läkarbesök 
fixat våran 2:a bil , henning ska byta arbetsplats till älta så vi var tvungna att ställa på vår 2:a bil, besikta , skatta den och byta bromsar . Vi har tecknat en boendeparkering eftersom vi bara har 1 garageplats
6000 kr 💰  som vi inte räknat med just men sånt e livet / surt när vi ska ha semester 

Köpt födelsedagspresent till Elin som fyller år den 27/4 

I morgon kommer MIO hit med vårat nya vardagsrumsbord och hämtar det vi är missnöjda med. 

Nu är allt utbytt 😃


Fullspäckad helg 

- fredag jobb / lugn kväll  😴 
- lördag kommer ev Kalle och Elin , dom ska på dop i Sthlm 
- söndag jobbar jag ( 2x KP ) och på eftermiddagen kanske små glina ska vara här några timmar 

( skönt med 1 dag ledigt denna vecka ) 
LÄS NOT ….


(null)

Det har varit sånt vackert väder så jag har lunchat utomhus varje dag 
Jag åt tonfisksallad 3 dagar i rad , så himla gott 


(null)

(null)

Veckans godaste måltid var fläsket 

Avslutar med bilder på kalle 
Han har köpt en ny snygg kavaj till dopet 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


 Hoppas ni mår bra // Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0