Bytt däck

Halloj 

Nu tar vi Kvällen …..

I dag har jag hunnit med massa .

Bytt till sommardäck 

(null)

Det innebär att man ska hämta och lämna vinterdäck i källaren . 
H hjälpte mig ( såklart ) min hjälte 🥰

Jobbat 
Handlat 
Fixat påskpresenter till barnbarn 

Hämtat paket på Coop och Ica nära i Årsta 

(null)

Henning hade köpt 2 T-Shirt och jag köpte 2 BH:ar 

Jag har även beställt ett set / BH & trosa från Twilfit men det har inte kommit . 

Jag var på bolaget 

Tvättat och städat 🧹 

Ringt samtal , bla felanmälan, vc och lite annat . 
Våran hiss har varit trasig i 3 dagar 
Inte kul att bo på 4:e våningen ☹️


 ………

I dag fick Max och barnen sina pass . Nu har vi alla pass 
Dom vart fina på sina pass bilder 


     Jag tog bort bilderna då en läsare ( tack ) uppmärksammade att hela person nr stod bredvid bilderna 
Något jag inte sett 😲🥸

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    Olivia 4 år                         Linton 2 år 


Nu ska jag borsta tänderna och krypa i säng

Trött tjej 

God natt 



Kommentarer
Postat av: Susse

Fina passbilder 😃 Men tror du visar deras sista siffror i pers.nr, kanske inte gör nåt men ville bara upplysa om du missat de.

Svar: Tack
Missat då min syn är sämst
Ia None

2022-04-14 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0