Grattis Kenneth

Hej 

I går var det familjekväll efter jobbet ♥️

Vi umgicks , åt god mat , gosade , fikade och ordnade med lite papper inför resan 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag var hemma runt 22 💓

I natt har jag sovit 3 timmar  ( trött ) så jag ska ta mig en skön massage på lunchen och somna 

Sen jobbar jag till 17.15 !!   efter jobbet ska jag hämta ett paket och sen hem till Zappa 

Vi är hundvakt i dag så brorsan med familj kan gå på teater och äta middag 


Min fina bror ( tomten ) 🎅🏻 fyller 55 år i dag 

Grattis bästa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

(null)

   Saga  ( brorsdotter) och Kenneth 🌸

Nä nu strax dags för 1 timmes olje massage 


// All kärlek 
    Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0