Helgen i bilder

Fredag - söndag = Swish 

I Fredag var jag hos dr .

Låg syresättning ( ingen fara ) 
Snabbsänkan lite hög ( ingen fara )
Ingen lunginflammation 

Jag ska tillbaka om 2 v och ta blodprov . 
Han sa att jag får ha tålamod med andning och tröttheten .

Kalle kom i fredags, jag hämtade honom på SÖS på kvällen . 
Det vart surr och middag 


(null)


På lördag morgon körde jag honom till St: Görans sjh 
Han jobbade 7.30-18 sen hämtade jag honom 

På dagen när han jobbade var vi i Liljeholmen och handlade 

På kvällen åt vi kyckling med currysås och ris 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Så mysigt att få kramas med honom igen 💙

Kalle åkte hem sent på lördagskvällen då han vart klar på sjukhuset så henning körde honom till TC .

I dag har vi haft resten av gänget här 
Olivia, Linton, max och sandra 

Vi fikade och busade 

(null)

 Förra helgen så planterade vi blommor , räddisor och vindruvor 🍇 
Det har kommit upp lite i jorden 

(null)

 Heja  heja 


Förresten 
Grattis till Adam i Sveriges mästerkock 
Fy fasiken va grym , jag höll på honom hela vägen 

(null)


Just nu i skrivandets stund så tog jag ut enchiladas från ugnen 

(null)

(null)

 Det ska bli gott .  Vi har ett sug på enchiladas just nu 
Vi gjorde det förra veckan också 

Nu väntar en kort vecka innan påsk 🐣 

I påsk blir det att fixa håret hos pamela 
Barnvakt på fredag 
Vår påskfrukost hos svärisarna på lördag och party 🎈 

Full kareta 🌸🐣🐥🌸

Jag önskar er en fin ny vecka 

Love M 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0