Helgen i bilder

(null)

 Beställt hem armband till barnbarnen som dom kan ha på resan ✈️ 13 dagar kvar till avresa 

(null)

(null)

(null)

 Jobbat i dag med 2 av mina kp klienter 
En ville promenera och en ville fika 


(null)

(null)

      Elin  och  Melissa 


Elin och kalle var här lördag - söndag 

Det var dop och fest för 80 personer  . Dopet var i Katarina kyrkan på Södermalm .
Elin är gudmor till Melissa som hon har här i famnen 

Sen vart det dopfest och Kvällsparty när småbarnen gått hem 
Många kom långvägars ifrån 

Kalle och Elin kom hem 5 i morse . 
Tyvärr så missade jag dom när dom vaknade då  jag var jag på jobbet ! 


Jag kom hem vid 13.30 och strax efter kom barnbarnen hit .  Mys och lek 

Vi var i parken nästan 2 timmar . Väldigt kyligt då det kom iskalla vindar 

(null)

(null)

(null)

(null)


Ingen vila denna helg men vad gör det om 1000 år 

Nu ska jag ta en dusch och krypa upp i soffan 


Hoppas eran helg varit fin 

// Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0