Klänningoman

Ni som känner mig vet att jag älskar klänningar och bor i det plagget på sommaren
 
Klänning & sneakers is the shit 👟 

Här kommer 3 av mina nyaste inköp redo för resa och sommaren 2022 

(null)

(null)

(null)

 Det finns så mycket fint just nu på H&M, Lindex och Kappahl 


Det jag skulle vilja hitta är en snygg ljusrosa linne klänning 

Jag har en röd, senapsgul och militärgrön i olika modeller . 


I dag är det fredag , jag har en läkartid kl 13.30 
Måste kolla lungorna . Svårt med andning och ont i rygg 

Vid 21 tiden ska jag åka och hämta kalle på SÖS 
Han jobbar där i kväll sen ska han vara här hela helgen 
Oj vad jag längtar efter honom 

Hoppas ni får en fin helg 💋

Maria 🌸🌸🌸🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0