Lite kortare

Halloj 


Jag är så nöjd med dagens jobb . Herre jävlar vad jag hunnit med mycket 

Här ska jag kort beskriva dagens kör schema till klienter / möten / kontoret  osv 

Årsta - västerhaninge 
Västerhaninge - brandbergen 
Brandbergen - lugnet i tungelsta 
Tungelsta - handen 
Handen - kommunhuset 
Kommunhuset - jordbro 
Jordbro - handen 
Handen - jordbro 
Jordbro- handen 
Handen - kontoret 
Kontoret - Årsta 


Jag kör sammanlagt ca 40 mil i veckan 
Man blir en grym bilförare  🤣🤣🤣🤣


I morgon ska jag ta hand om en ny sommarvikarie 

Hon ska gå dubbelt med mig till några klienter 

jag har inte så många klienter som är bekväma med att få hem ett nytt ansikte så man får fördela vikarierna i olika grupper och boendestödjare under introduktion . 

Jag hade ett snabbt möte med min högsta chef , hon var på kontoret och frågade om jag hade några minuter 

jag fick så mycket beröm
 ( det var en handläggare som ringt chefen och lämnat den informationen )  det blir man glad för 
🙏 

Nu är jag lite halv seg / LÄS TRÖTT 



Jag har kortat av naglarna idag  och lackat om från lila till rosa/korall 



(null)

   Nu ska jag ta en skön dusch 🚿 

God natt // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0