Lördag morgon / valborg

Hej 

Sov lite krassligt i natt men somnade om och vaknade kl 7.30 

I går hade vi en lugn kväll hemma , jag var och tog prover , mina värden ser inte så bra ut då läkaren ville att jag tog om dom . 

Nu är det bara att vänta in svaret 

I torsdag kväll hade vi zappa när brorsan var och tittade på rain man på Oscars teatern 

(null)

(null)

   Gammel gubben 💙💙💙

Veckan som gått :

(null)

Elin samlar ju på Orrefors glas ( More) 
Vi har köpt champagne glas tidigare men nu när hon fyllde år ville hon ha dricksglasen 
Så det fick hon av oss . 
Älskar när man samlar på saker , lätt med presenter då …

I dag valborg blir det fest i Uppsala 
Studentstaden för Kalle & Elin 

Hur ska ni fira valborg ? 


(null)

 Fika på bagarstugan i VH 


(null)

 Grattis till PK & Nadja  som fick sitt 2:a barn i går 
En till kille 💙💙💙💙
Bra jobbar hörrni ….. 

Nu ska jag hoppa i duschen , vi ska till nacka forum 🌸

All kärlek 
// Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0