Skärtorsdagen 🐥

Hej 

Då har påskhelgen börjat 

Fullspäckad dag med jobb, mys med Pamela , god brunch, fix av håret och familj träff 



Här kommer lite före och efter bilder 

Före:


(null)

(null)

(null)

(null)

Utväxt delux . 

Jag tänkte först klippa av allt hår till en  page frisyr men jag fegade ur men däremot klippte vi av ca 10-15 cm för att få det fräsch och friskt . 

Efter :



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Kortare men friskare  / nöjd som vanligt när Pamela tar hand om mig ❤️

Det vart en hel del skratt , Pamelas kusin Jenny var också där , trevlig och go tjej 

(null)

Pamela fick tulpaner och jordgubbar av mig 


(null)

(null)

(null)

Jag fick choklad av Pamela 💖

Vid 15 tiden kom Thomas och Thanya 
Thomas är Hennings älsta bror 
Dom bor i Helsingborg men är här över påsk 

Vi fick en sån fin påsk blomma av dom 
 

(null)

(null)

(null)


(null)

   Så himla mysigt att ha dom här 🐣

Nu är jag helt slut , blir en lugn kväll 
I morgon kommer barnbarnen hit och ska sova tills på lördag / mys ☀️☀️☀️

Love Maria 

Ps

Tack till H för friss 💰 
Tack till Pamela för hår och choklad 
Tack till Thomas och Thanya för blomman 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0