Lite mer Turkiet bilder


Hej 

Jag är fortfarande kvar på Hönö / västkusten 

Nu väntar 2 dagar med sol och i kväll ska vi ut med Elin och kalle 

Men jag tänkte att jag ska slutföra mina Turkiet bilder ♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

 Hotellet var mysigt . Havsutsikt och 25 m till stranden 

En kväll åkte vi upp till bergen och besökte den berömda restaurangen Panorama 

Alltså vilken utsikt och vilket ställe 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När mörkret infaller 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

    Sååååå mysigt ♥️♥️♥️

Vi hade ett roligt nalle björns kvarter i närheten av hotellet 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Huset fullt med Nalle björnar på fasaden och i bilarna på gatan . 🚙 

(null)

(null)

Utsikt från vår balkong 


(null)

 Gott groggvirke 

(null)

Vårat hotell 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Faitas 


(null)

(null)


Mysiga och bra restauranger 

Denna var nr 2 - Heikinbaari 


Nummer 1 av favvo restauranger var 
Pascha nere vid piratskeppen i hamnen 

(null)



(null)

(null)

 Min älskade  😍 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Resan hem var super 
Sov hela vägen hem 🫶
Turkiet 🇹🇷 gör oss aldrig besvikna 
Varmt och skönt och go mat och supertrevliga människor 💚

Nu är jag inne i Göteborg och servar min bil sen åker jag ut på ön igen 

Love Maria ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0