Sista semesterdagarna ☀️

Hej bloggvänner 

Jag har varit sämst på att blogga i sommar , tröttnat totalt på bloggen och tiden till det prioriterar jag inte . 

Semestern har varit helt perfekt , hunnit med  2 utomlandsresor , varit på västkusten , hängt med vänner . barn och barnbarn 

Goda restaurang besök , golf och massa bad . 



De sista dagarna har vi varit och badat , både på Östnora och Gålö !

Vi har spelat golf och ätit på restaurang. I går åt vi en god snitzel till middag . 

Olivia har haft kalas , ett hemma och ett i går på Leos Lekland 

Här kommer lite bilder från senaste dagarna . 

(null)


Östnora , ett mysigt bad men tyvärr massa gås bajs . 
Inte så trevligt när vi var 4 familjer och totalt 12 barn . 

I går var vi på Fors och spela golf sen åkte vi till Gålö och badade 

(null)

Den här roliga anden hängde med oss , stod han inte på stenen så stod han på huvudet , se sista bilden 

(null)

(null)

(null)

     Hahaha ,  han varierade lite ….


Olivia hade sitt kalas i går 🎂♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Glad tjej 😀


I dag har jag gått in i jobb mood / nu kör vi 

Jobb telefonen laddad och startad. 

Massa Mail i inkorg  från chef och samordnare samt handläggare . 

Vi har massa nya ärenden , bara 31 nya just nu  enligt mailen . 
Måste se över mitt schema och se om jag kan ta några nya klienter . 

Hemma är allt fixat i dag , handlat och städat .
Bäddat rent , tvättat , lagat mat och gjort matlåda . 
Jag har även sett en bra film 
Hustler med Adam Sandler 👌

Nu bara mys och tidigt i säng 
I morgon måste jag vakna av väckarklockan 

Tur att man älskar sitt jobb och kollegor 

// All kärlek 
M 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0